Facebook
    Google+
    Twitter
    YouTube
    LinkedIn
    espa

    ΕΚΠΟΝΗΣΗ MARKETING PLAN ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ MARKETING

    Το ασταθές οικονομικό περιβάλλον και η ανάγκη προσαρμογής στα νέα δεδομένα καθιστούν απαραίτητη για κάθε μια επιχείρηση την κατάρτιση και εφαρμογή ενός αποδοτικού marketing plan με στρατηγικά στοιχεία και σχεδιασμό. Η σωστή δημιουργία ενός Marketing Plan πρέπει να συνδυάζει την πλήρη ανάλυση της επιχείρησης τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό της περιβάλλον και παράλληλα να μπορεί να διαβλέψει την βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών της σε σχέση με τον ανταγωνισμό με στόχο να έρθει ως αποτέλεσμα η βιωσιμότητα και η κερδοφορία.

    Η κατάρτιση ενός στρατηγικού σχεδίου Marketing δεν αφορά μόνο την προβολή και διαφήμιση προϊόντων ή υπηρεσιών αλλά θέτει ως πρωταρχικό της μέλημα τον συνδυασμό πολλών παραγόντων προκειμένου να σχεδιαστεί η προϊοντική στρατηγική (Product Portfolio Mix) , η τιμολογιακή πολιτική προϊόντος ή υπηρεσίας , το πλάνο επικοινωνίας και οι επιλογές χρήσης των Μέσων αλλά και η στρατηγική διάθεση προϊόντων και διανομής (Distribution Channel Strategy)

    To Marketing Plan διαφοροποιεί την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό με σκοπό να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα και παρεχόμενες υπηρεσίες στους πελάτες ενώ παράλληλα δουλεύει και ως ένα πολύτιμο εργαλείο για τον διαχωρισμό από του συνόλου σε ένα μερίδιο της αγοράς. Αυτό πρακτικά σημαίνει την αναγνώριση νέων εν δυνάμει πελατών καθώς και την αναζήτηση των επιθυμιών των υφιστάμενων πελατών. Παράλληλα αποσκοπεί στην αύξηση της ζήτησης και τον σχεδιασμό νέων προσαρμοσμένα στα θέλω και τις ανάγκες της εποχής αλλά και στον εν γένει ανταγωνισμό με συγκριτικά πλεονεκτήματα.

     


     

    iso27001 iso9001 Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών CloudFlare