Skip links

Πολυκαναλική Επικοινωνία

Το «Omnis» είναι η λατινική λέξη που σημαίνει «όλα» και στη συγκεκριμένη περίπτωση (πολυκαναλική) αναφέρεται στην ενσωμάτωση όλων των φυσικών καναλιών (offline) και των ψηφιακών καναλιών (online) που χρησιμοποιούνται για να προσφέρουν μια ενοποιημένη εμπειρία στον πελάτη.

Σύμφωνα με τον Frost & Sullivan, σαν πολυκαναλική προσδιορίζεται η «απρόσκοπτη και ακούραστη, υψηλής ποιότητας εμπειρία πελατών που συμβαίνει μέσα και ανάμεσα στα κανάλια επικοινωνίας». Οι πολυκαναλικές επικοινωνίες (Omnichannel Communications) σας επιτρέπουν να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία επικοινωνίας σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια.

Η MyCompany παρέχει λύσεις πολυκαναλικής επικοινωνίας για πάνω από 10 χρόνια, προσφέροντας τη χρήση SMS, Viber, Email και Online Media σε διάφορες κατηγορίες επιχειρήσεων. Η προσέγγιση της πολυκαναλικής επικοινωνίας μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε βιομηχανία, όπως η λιανική, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η υγειονομική περίθαλψη, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών και πολλά άλλα.

Η MyCompany σας βοηθάει να αποκτήσετε και να αξιοποιήσετε την αφοσίωση των πελατών σας μέσω πολυκαναλικών εργαλείων επικοινωνίας, τόσο για τις ανάγκες μάρκετινγκ της επιχείρησης σας όσο και αυτές τις υποστήριξης των πελατών σας.

Μία συγχρονισμένη στρατηγική επικοινωνίας επιτρέπει στους πελάτες μας να δουν τη μεγαλύτερη εικόνα όπου οι επικοινωνίες και οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών τους ευθυγραμμίζονται ανάμεσα σε πολλαπλά κανάλια, με τρόπο που επιτρέπει τα δεδομένα και τις πληροφορίες των πελατών να διαμοιράζονται σε ολόκληρο το σύστημα.
Οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να ταξινομούν αυτές τις αλληλεπιδράσεις με τους χρήστες τους, να αναλύουν τις απαντήσεις τους και να ανακαλύπτουν προηγούμενες συμπεριφορές, δημιουργώντας τελικά έναν κλειστό βρόχο που τροφοδοτεί την εξατομικευμένη στρατηγική για την αφοσίωση των πελατών.

Liz Roche
Director, Product and Solution Marketing, Software Solutions, Pitney Bowes

Το "Omnis" είναι η λατινική λέξη που σημαίνει "όλα" και στη συγκεκριμένη περίπτωση (πολυκαναλική) αναφέρεται στην ενσωμάτωση όλων των φυσικών καναλιών (offline) και των ψηφιακών καναλιών (online) που χρησιμοποιούνται για να προσφέρουν μια ενοποιημένη εμπειρία στον πελάτη. Σύμφωνα με τον Frost & Sullivan, σαν πολυκαναλική προσδιορίζεται η "απρόσκοπτη και ακούραστη, υψηλής ποιότητας εμπειρία πελατών που συμβαίνει μέσα και ανάμεσα στα κανάλια επικοινωνίας". Οι πολυκαναλικές επικοινωνίες (Omnichannel Communications) σας επιτρέπουν να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία επικοινωνίας σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια. Η MyCompany παρέχει λύσεις πολυκαναλικής επικοινωνίας για πάνω από 10 χρόνια, προσφέροντας τη χρήση SMS, Viber, Email και Online Media σε διάφορες κατηγορίες επιχειρήσεων. Η προσέγγιση της πολυκαναλικής επικοινωνίας μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε βιομηχανία, όπως η λιανική, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η υγειονομική περίθαλψη, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών και πολλά άλλα. Η MyCompany σας βοηθάει να αποκτήσετε και να αξιοποιήσετε την αφοσίωση των πελατών σας μέσω πολυκαναλικών εργαλείων επικοινωνίας, τόσο για τις ανάγκες μάρκετινγκ της επιχείρησης σας όσο και αυτές τις υποστήριξης των πελατών σας.

Skip to content